sâmbătă, 9 februarie 2013

REVIEW: Garnier Hidratare Intensiva

Dar sa trecem la treaba, zic! :) 


In primul rand, va rog sa ma iertati ca nu am inca un aparat foto cu care sa fac propriile poze produselor la care fac review. Sunt in curs de achizitionare. De fapt, in curs de cautare, pentru ca inca nu m-am hortarat. 



Daca vreti, puteti sa imi recomandati voi o camera foto de max 500 lei *buget restrans, heh* de aprox. 16 MP. 



Produsul caruia ii voi face review astazi este Garnier Hidratare Intensiva pentru piele foarte uscata, pentru maini. 





Ador crema asta! Si nu pentru miros (care nu e cine stie ce), consistenta (dupa care nu prea ma dau in vant) sau ambalaj (nimic special aici...) ci pentru ca eu am probleme cu mainile iarna, sau pe timp friguros, in general. Cum simt manutele mele putin ger, se inrosesc ingrozitor si devin foarte, foarte aspre. Au un aspect crapat si devin foarte fragile. Mereu ma ranesc cand deschid fermoarul gentii sau scot cheile sau deschid umbrela... deci e de jale. Problema asta o am de mica, si, desi am fost la numerosi dermatologi, mi-au recomandat Nidoflor (bunicica si aia) nu si-a facut treaba asa cum si-o face this baby :D


Are o consistenta foarte groasa. Crema in sine e roz bonbon :)) Se aplica in strat destul de gros si intra destul de greu in piele. Trebuie sa astept o vreme inainte sa ating ceva dupa ce ma dau cu ea, asta daca nu ma dau pe palme. De obicei ma dau doar pe fetele dorsale si intind crema intre ele, si intre degete. 


Si acum cateva detalii despre produsul in sine:


Efect reparator intensiv:

- alantoina, cunoscuta pentru puterea sa reparatoare, este indicată in principal pentru a ingriji crapaturile pielii.
- glicerina va protejează mainile, acoperindu-le cu un strat invizibil.
- un activ filtrant protector previne imbatranirea prematură a mainilor.


Rezultat:


Utilizata in mod regulat, crema de maini reparatoare cu alantoina Garnier Hidratare Intensiva pentru piele foarte uscata calmeaza si repara mainile crapate, le reda supletea si catifelarea.


Utilizare:


Aplica masand usor in fiecare moment al zilei si seara inainte de culcare. 

~~~

Eu o recomand din tot sufletul, de cand o cumpar (ani buni) nu am mai cautat altceva pentru problema mea. O tin in geanta toata iarna. E destul de greluta... are 100 ml. Insa, e mare nevoie de ea. Chiar daca port manusi. 

Daca nu aveti probleme cu mainile, nu vad de ce ati folosi-o. Sunt mii de alte creme pe piata care au miros mult mai placut si textura mult mai usor de folosit. Vara, personal, uit complet de ea :)) Folosesc cu totul alte creme. 

Sper ca v-a ajutat postarea!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...