luni, 11 februarie 2013

Impresiile mele despre look-urile de la Grammy 2013

Pe langa faptul ca e un eveniment destul de interesant de urmarit din multe puncte de vedere, e si o sursa buna de a ne mai delecta privirile cu tinute care mai de care si machiaje spectaculoase... insa anul asta pot spune ca nu prea am intalnit ceva sa ma dea pe spate la premiile Grammy. De fapt, chiar nu s-a intamplat deloc. 

Ceva care sa ma faca sa ma gandesc "wish I had that dress" sau "ar merita incercat machiajul ala"... nope. Nu s-a intamplat!

Lady D (de fapt Roxana) a postat pe blog impresiile sale referitor la unele machiaje, si ne-a dat de ales intre ele pt a realiza ulterior machiajul ales de majoritatea fetelor. Eu l-am ales pe cel al lui Jenna Jameson, pentru ca mi se parea mai deosebit de toate celalalte, care fie erau un smokey eyes cu nude lips sau un simplu eyeliner cu red lips... mi se pare ca din ce in ce mai mult in ultima perioada vedetele merg la sigur, fie cu tinutele, fie cu look-urile alese. 

Desigur, sunt si unele exceptii! Va prezint mai jos ce am ales eu la capitolul best dressed, worst dressed, best look si worst look. Enjoy :D




*BEST DRESSED*




Kelly Rowland- pe langa faptul ca imi place in general despre ea, chiar imi place rochia aleasa, o avantajeaza rochiile tip sirena si e si original design-ul acesteia.






Rihanna- nu cred ca mai are rost sa zic de ce mi se pare supeeeeerba rochia asta! <3






Carrie Underwood- superba rochia! Imi place mult design-ul si i se portiveste foarte bine! Plus ca sunt adepta rochiilor negre, mi se par cele mai elegante :)





*WORST DRESSED*




Alicia Keys - pfff pot sa fac o lista intreaga cu ce e gresit la tinuta asta... In primul rand, privirea imi este atrasa catre bust care, pe langa faptul ca nu o avantajeaza un decolteu asa adanc, ii lateste talia foarte tare! Si stim cu totii ca Alicia este o slabatura :P Ca nu sunt fana pielii de crocodil este o chestiune de gusturi prea personala, asa ca nu ma leg de asta... Apoi baza rochiei imi aduce aminte de ce faceam cu hartia glasse in I-IV.






Esperanza Spalding- Doamne... cine ar vrea sa poarte asa ceva? Imi aduce aminte de triburile africane, dar in a bad way... nu stiu daca sunt eu demodata sau ceva:)) dar chiar nu imi place rochia asta!






Carla Morrison- in mod normal cred ca mi-ar fi placut rochia, DACA partea din fata ar fi fost mai scurta cu vreo 2 palme. Pentru ca imprimeul/broderia aceea e frumoasa, si ideea rochitei e draguta in genere, dar nu pe ea, nu e nici cea mai slabuta fata, si ii scoate in evidenta gleznele nu tocmai subtiri, si bratele care deja au tatuaje si nu agreez prea mult treaba asta la o femeie care poarta rochii de seara, mai ales mai dolofane:D Nu am absolut nimic cu greutatea ei, etc, nu ma intelegeti gresit, dar nu mi se pare ca o avantajeaza, iar tatuajele se acopera la evenimente red carpet- parerea mea.




*CAN'T DECIDE*



Adele- o relatie love-hate cu rochia asta... asa ca nu ma pot decide unde sa o incadrez:)) am vazut genul asta de rochie la ea de multe ori, si imi place, o avantajeaza, insa nu stiu cat de mult i se potriveste broderia aceea sau ce o fi... parca o lateste si atrage prea mult atentia asupra modelului decat a rochiei in sine. Ador pantofii though :D





*BEST LOOK*





Adele- daca nu ma pot decide in legatura cu rochia, stiu ca imi place mult machiajul. L-am intalnit des la ea si i se potriveste manusa! Nice and classy.






Faith Hill- ce femeie frumoasa! Structura osoasa a fetei ei este super, si desi putea opta pt orice fel de machiaj, a ales ceva elegant si frumos, care merge de minune cu rochia. Superb.






Katy Perry- Foarte frumos machiajul, ceva pe gustul meu, port des asa ceva. Un machiaj nude dar de efect!






Carly Rae Jepsen- un blue smokey electric :D in sfarsit ceva mai out of the box!! like like like! Desi buzele sunt cam prea apropriate de nuanta tenului. Nu se putea sa nu gasesc eu totusi ceva sa nu-mi placa :D




*WORST LOOK*




Ellen Degeneres- stim cu totii ca Ellen nu este adepta machiajului de niciun fel, dar arata mult mai bine in propriile emisiuni, mult mai fresh, mult mai young! Totul tine de maestria makeup-artist-ului, iar in cazul asta nu prea si-a facut treaba. Ntz... not good at all! 






Kerli- Kerli, nu e Halloween. Case closed.




*CAN'T DECIDE*




Florance Welch- nu ma puteam hotari unde sa o incadrez, la WORST DRESSED sau la WORST LOOK... m-am decis in cele din urma ca cel mai mult imi displace machiajul, care seamana mult prea mult cu cel al Iuliei Albu adoptat in ultima vreme... nu sunt deloc fana, si nu vad de ce ai vrea sa arati ca o moarta zi de zi sau la un asemenea eveniment. Altfel, machiajul e interesant. Depinde cum si unde il porti. Rochia pt mine e destul de horror fiind in intregime din paiete si cu coltii aceia, verde, practic seamana cu un dragon:)) dar macar e originala si ii vine bine (daca se poate sa iti vina bine o rochie cu colti :)) )



Eh... cam asta a fost selectia mea, desi am incercat sa fiu draguta si sa nu fac o ditai lista :D 

Sunt strict parerile mele personale, nu ma dau drept vreun critic de moda sau make-up, pur si simplu v-am aratat ce mi-a placut si ce nu mi-a placut in materie de fashion si make-up la premiile Grammy 2013.


Voi ce parere aveti? Ati fi ales pe altcineva la aceste categorii? Daca da, pe cine? :)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...