marți, 12 februarie 2013

Despre Mircea Badea si melodia lui Robert Turcescu pentru Eurovision

Dragelor, astazi am ras cu lacrimi si nu m-am putut abtine sa nu impartasesc cu voi motivul :))

Sunt un die-hard fan Mircea Badea. Since before it was cool :)) ma uit de printr-a 9a, deci sunt 6 ani de atunci, si parerea despre el nu s-a schimbat, si daca s-a schimbat atunci a fost cu siguranta in mai bine.

Indiferent de orientarile politice pe care le aveti, nu aveti cum sa nu il iubiti pe omul asta. Cu bune si cu rele, bineinteles, nimeni nu e perfect, mai ales cand e vorba de o emisiune, unde ai un format, un sef, etc. Adica nu ma pot astepta sa nu fie un mesaj, ceva ce trebuie transmis de undeva de sus, pt ca fiecare televiziune are un lider politic si nu pot sa fiu atat de naiva, si sper ca nici voi, incat sa cred ca parerile lui Mircea Badea sunt 100% ale lui, si ca nu sunt manipulate intr-o oarecare masura.

Oricum, trecand peste asta, daca reusesti sa faci abstractie de modul uneori agresiv prin care vrea sa ne convinga pe toti de ceva, si nu accepta gri, la dansul e doar alb sau negru (seamana putin cu mine aici, daca stau sa ma gandesc :)) ) atunci te vei distra copios la fiecare emisiune. Chiar si in zielele lui mai putin bune.

Daca stii cum sa iei un lucru lightly, si sa privesti emisiunea asta asa cum o privesc eu, ca una de divertisment, atunci totul e bine. Sigur, daca reusesti si sa vezi lucrurile obiectiv, si sa discerni lucrurile exagerate de realitate, atunci vei fi si la curent cu situatia politica a tarii. Mie si asta mi se pare un factor important, si urmaresc emisiunea si pentru asta. Sunt constienta ca voi auzi doar one side of the story, dar nimeni nu ma impiedica sa ma uit si la alte emisiuni, si sa trag eu concluziile. Nu va imaginati acum ca ma omor cu politica :)) Sunt doar responsabila, zic eu.

Ei bine, revenind la subiectul postarii, o aud pe mama razand in dormitor si ma duc sa vad what's the fuss all about. Se uita la In gura presei, eu ratasem inceputul. Si era vorba despre Robert Turcescu si melodia cu care s-a inscris acesta la Eurovision. Ok, eu deja ratasem mult din subiectul asta, asa ca am cautat pe net sa vad daca nu s-a mai vorbit despre asta in emisiune, si ghiciti ce :))




Bine, cei ce urmaresc emisiunea, stiu despre rivalitatea dintre Mircea Badea si Robert Turcescu, tot razboiul rece dintre ei and so on, dar I never get tired of it :)) 

Si chiar daca nu sunteti fane, credeti-ma, merita sa vizionati clipul :))

Voi sunteti fane Mircea Badea? Ce parere aveti despre melodia "orgasmica" cu care s-a inscris Robert Turcescu la Eurovision? Sau, ce parere aveti despre Eurovision? Voi scrie si despre asta intr-o postare viitoare.

O seara faina! :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...