miercuri, 13 februarie 2013

Make-up cu Doinita Oancea

Dragelor, nu stiu despre voi, dar eu sunt fana Doinita Oancea, bineinteles ca am cunoscut-o, ca majoritatea, din serialul in care interpreta rolul unei tigancuse, rol care i se potrivea manusa, si am ramas suprinsa de talentul ei actoricesc dar si de frumusetea ei totodata :D

Probabil ca putine dintre voi stiti, dar Doinita are un blog, la randul ei, si de pe acest blog, puteti afla multe lucruri interesante despre ea, inclusiv ca este obsedata de make-up, ca noi toatele ;))

http://doinitaoancea.ro/ -acesta este blogul ei, si va invit cu drag sa il cititi :)

Realizeaza cu manuta ei multe machiaje faine, review-uri, etc, si este la randul ei machiata de un makeup-artist, iar eu va voi arata cateva look-uri dintre acestea din urma, pentru ca le ador <3 si mi se par minunate surse de inspiratie !

















Voi incerca si eu sa recreez aceste 3 look-uri si le voi posta curand! 


Voi ce parere aveti despre Doinita, blogul ei si look-urile pe care vi le-am prezentat? :) Care este preferatul vostru?






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...