duminică, 20 octombrie 2013

Review: Anian- Keratina lichida si Bifazic hidroreparator



Care dintre noi nu isi doreste un par frumos. lung, sanatos? Care sa nu necesite coafare (prea multa), si care eventual sa il spalam si sa se aseze perfect dupa?

Din pacate viata nu e un film Disney in care chiar daca ne-am pieptana cu o furculita parul ar sta perfect :)). Trebuie sa depunem eforturi, mai mici sau mai mari, in acest sens.

Am primit doua produse faimoase spre testare din partea celor de la Triodeluxe: Keratina lichida si Bifazicul hidroreparator, ambele marca Anian. Puteti intra pe site-ul lor: http://www.triodeluxe.ro, au multe produse destinate stilizarii parului (si nu numai), insa aceste 2 produse au o notorietate deja veche in blogosfera.

Asadar, le-am primit, si timp de o luna le-am testat. De fapt eu le-am testat timp de 2 saptamani. Cititi mai jos ce si cum :)



Keratina lichida Anian vine intr-un recipient foarte usor de folosit. Dispune de un pulverizator, dozeaza foarte bine produsul. Are un miros superb, care chiar persista. Pare ca dispare imediat dupa aplicare, dar multa lume m-a complimentat in zilele cand o foloseam. Se spala parul, se tine putin in prosop ca sa nu fie prea ud, dupa care se pulverizeaza keratina pe el (eu am fost destul de generoasa si nu mi-a imbacsit parul), iar apoi NEAPARAT se usuca cu foehnul. Keratina contine alcool care, fara caldura, nu se evapora, si astfel poate usca si imbacsi parul. Daca o folositi corect, acest lucru nu se intampla. Am evitat insa sa o folosesc pe varfuri. Pretinde ca ar conferi volum, insa eu nu am experimentat asta :(. Si eu mereu caut acest efect in produsele destinate parului. Nu mi-a ingrasat mai rapid parul, dar a doua zi parul era foarte plat. Nu isi pastra onduleurile naturale, si eram nevoita sa il spal din nou. In schimb, ii dadea un luciu superb si se aseza foarte frumos in ziua spalarii.



Bifazicul hidroreparator Anian vine intr-un recipient asemanator, cu acelasi sistem de dozare. Acelasi mod de utilizare precum keratina. Miroase supeeeeeeerb, citisem pe un blog ca ar aduce cu o adiere de primavara. Exact asa este :D Eu l-am folosit doar pe varfuri. Am vazut rezultate de la prima aplicare. Intr-adevar varfurile mele pareau proaspat tunse! Desi erau super tocite si despicate :)) Acest produs face, prin urmare, ceea ce promite. 

M-am gandit, ok, dar parul meu este normal. Nici prea gras, nici prea uscat. Il spal la 2-3 zile, nu il vopsesc, nu il coafez cu placa... Probabil as vedea rezultate mai bune pe un par mai degradat (asa cum este si specificat pe site).

Asa ca am oferit produsele mamei spre testare. Isi vopseste parul de mai bine de 30 de ani, este foaaaarte uscat, nu se ingrasa niciodata :)) Ar putea sa il lase si o luna cred si tot nu s-ar ingrasa. Ea il spala si il coafeaza o data pe saptamana. A folosit keratina si bifazicul si a venit la mine cu ochi de caprioara :)) "Nu mi le lasi mie? Uite ce frumos s-a asezat parul". Intr-adevar parul ei arata ca proaspat iesit dintr-un salon de fite :)) Imi pare rau ca nu am facut poze before and after. Dar intr-adevar e o diferenta vizibila. Eu am plecat la facultate, dar i-am lasat produsele in continuare si se pare ca e din ce in ce mai bine. Parul acum e matasos, luceste incredibil de frumos, nu mai are aspectul acela degradat, pare mereu coafat recent. Pe parul meu nu se vedea cine stie ce diferenta. Doar bifazicul facea diferenta la varfuri. Insa keratina parea sa-l incarce. In schimb, pe parul mamei, degradat si uscat, a facut minuni!

Drept urmare, cred ca e important sa aveti in vedere faptul ca aceste produse vor face minuni doar pe un par deteriorat, daca folositi placa, daca va vopsiti, etc... Insa cu siguranta rau nu ii vor face daca le folositi pe parul normal. Imi voi lua si eu bifazicul, cu siguranta, si am vazut si masti pentru volum! Va invit si pe voi sa rasfoiti site-ul, au multe produse laudate in blogosfera, nu doar acestea doua.

Ce parere aveti despre aceste produse? Voi le-ati incercat? Va tenteaza?

Kisses, ladies :*



2 comentarii:

  1. Încă n-am pus mâna pe produsele astea, deși sunt super cunoscute, testate și lăudate prin blogosferă. Ultima oară când mă bătea gândul să-mi iau keratina lichidă, m-am întors acasă cu un ulei de la Balea, cu care mă împac foarte bine. Am părul ondulat, însă fiind mai scurt acum, nu se așază bine deloc singurel și trebuie ajutat/îmblânzit cu ceva produs. Mie îmi place efectul ăla de păr drept, puțin greu, care stă așa toată ziua :)

    RăspundețiȘtergere
  2. aaa, clar atunci trebuie sa iti iei keratina! :D
    si eu cand il aveam mai scurtut nu puteam sa il asez de nicio culoare :-L


    :*

    RăspundețiȘtergere

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...