sâmbătă, 19 octombrie 2013

A doua mea comanda iHerb :D



Mdaaaa... desi am promis ca voi reveni cu postarea pentru cea de-a doua comanda iHerb imediat ce o primesc, din nou s-au adunat lucruri si nu am apucat. Trebuie sa ma iertati, stiti si voi ce hectic poate fi inceputul unui nou an universitar.

De data aceasta am dat o comanda impreuna cu o prietena, asa ca a trebuit sa ma limitez la doar cateva produse. Insa tot am reusit sa-mi iau tot ce imi doream cel mai mult din wishlist :D

Iar acum am alte 2 comenzi pe drum, stati linistite, nu sunt toate produsele pentru mine :))


-Dr. Tung- Tongue Cleaner (link): eram tare sceptica la inceput, insa.. fratilor, chestia asta chiar isi face treaba, si inca foarte bine! Curata limba foarte, foarte bine. 

-Pastile pentru somn linistit, Melatonin Stress Relax, Natural Factors (link): acestea m-au cam dezamagit, asa ca am revenit la Dormolin forte. 

-Stevia Glycerite, Now Foods (link): foaaaaaarte, foarte buna! Cu siguranta ati citit multe despre stevia, eu eram curioasa. Acum nu cred ca as mai putea trai fara :)) Nici nu m-am mai atins de zahar de cand o am. O folosesc la ceaiuri, cafea, shake-uri, smoothie-uri, astept sa o incerc si la o prajitura :D

-21st Century, vitamina D3 (link): acesta a fost freebie-ul pe care l-am ales. Tot uit sa le iau, dar sunt sigura ca daca m-as tine de ele chiar as resimti efectul. Mai am suplimente pe drum, si imi voi face un obicei din ale lua zilnic.

-Hyland's Seasonal Allergy Relief (link): eu sunt alergica la praf, puf, polen, dar mai ales praful imi face probleme. Oricat de curata si aerisita ar fi o incapere, nasul meu repereaza orice firicel de praf. Am momente si momente in an cand se agraveaza. Atunci folosesc claritine, sau orice pastile cu loratadina sau in fine, anti-histaminice. Aceste pastilute sunt foaaaaaarte bune! Se administreaza sublingual, au un gust usor mentolat. Le iau de fiecare data cand simt ca ma supara nasul sau ochii, si imediat ma calmez. Nu are niciun efect secundar.

-Masca Mint Julep, Queen Helene (link): are un pret foarte bun mai ales pentru cantitate dar si pentru calitate! Imi place foarte mult. 

-Scrub Cocoa Butter, Queen Helene (link): e suuuuuper :D O recomand cu mare drag. A mea miroase a scortisoara mai degraba decat a cacao. Exfoliaza foarte bine tenul dar in acelasi timp bland, imi lasa pielea catifelata. I love it :D

-Cola lip balm, Crazy Rumors (link): hidrateaza binisor (mult mai bine ca lip balmurile Nivea, dupa parerea mea, oricum) si are mirosul ala incredibil de ademenitor de Cola :D

-EcoTools 6 piece Eye Set (link): am pastrat the best for last :)) Probabil ati vazut ca au aparut si la noi aceste pensule, insa eu am dat comanda inainte. Si oricum au un pret (mult) mai accesibil, achizitionate de pe iHerb. Sunt foarte bune calitativ, nu pierd absolut niciun par, se curata foarte usor, sunt adorabile :D

Aceasta a fost cea de-a doua comanda iHerb, si so far, so good :D Sper ca si urmatoarele 2 sa ajunga la fel de rapid si sa fiu multumita de produse, ca pana acum! 

Nu uitati ca folosind codul CJJ108 beneficiati de reducere de pana la 10$ la prima comanda! 

Ce produse va fac cu ochiul? Promit ca voi fi mai activa, am avut o perioada tare agitata :-s


Kisses :*








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...